גיא כליפה

  • Portfolio_B
  • Portfolio_B2

גיא הוא dog walker מקצועי ופנה אלי בבקשה לעצב לוגו לעסק. לאחר שיחה קצרה והסבר על תהליך העבודה הצפוי בעיצוב לוגו, ועל מידת ההשקעה, הבין שזה מעבר לתקציב שלו ולזמן אותו חשב להשקיע.

הוא רצה משהו מהיר ודל תקציב שיביא לו לקוחות.

לאחר שיחה מעמיקה על העסק שלו,  הוסכם על עיצוב פלייר אותו יחלק בגינות כלבים ויוכל לתלות אותו באזורים המיועדים על לוחות מודעות וכו’.. – כך התאמנו צורך לתקציב.

“על מנת שהפלייר הזה באמת יצליח למשוך תשומת לב”, אמרתי לו, “צריך דבר ראשון לחשוב על התוכן, על המטרה שלו ועל קהל היעד. מי תרצה שיקח אותו? מה תרצה שיעשה?”

הפלייר עוצב כך, שצד אחד הוא צבעוני ומושך את העין, הוא מציג גם בויזואל וגם בתוכן את הצורך של הלקוח הפוטנציאלי (להוציא את הכלב לטיול כשבעל הכלב לא בבית)  ואת הפתרון שגיא מציע (שהוא הבן אדם המקצועי והמתאים לכך), עם הנעה לפעולה ומספר טלפון גדול.

המחשבה היתה שמי שייקח את הפלייר הזה והוא ידבר אליו, בוודאי ירצה לדעת קצת יותר לפני שיתקשר.
הוא צריך לדעת שגיא הוא מקצועי, מבין בכלבים ובצרכים שלהם.
לכן בצידו השני הוא נתן ערך שמעניין בעלי כלבים – כדי שיבינו שמדובר פה במישהו שמבין עניין, וגם קצת פרטים עליו ושוב הנעה לפעולה.