ייצור, שיווק ומכירה של יהלומי מעבדה, לספקים אמריקאים ולקחות פרטיים בארץ ובחו”ל.
הבקשה היתה לייצר לוגו שישלב בין:
תחושת היוקרה וה”נצנוץ” של היהלומים – שכן הם זהים באיכותם ליהלומים הטבעיים
חמימות, ביתיות ושירותיות – החברה מדגישה את השירות האישי שנותנת ללקוחותיה
וחדשנות – מוצר יחסית חדש.
ידעתי שהלוגו צריך להכיל:
– צבעוניות חמה וחדשנית (ורודים/אדומים) בשילוב עם צבעוניות “פרשית” יותר (כחולים)
– השתקפויות (כיאה ליהלום)
– נצנוץ – על מנת להמחיש באופן גרפי את היוקרה של היהלום
– דימוי של יהלום גולמי – שידגיש את הקרבה ליהלומים הטבעיים.
בנוסף ללוגו, עיצבתי גם כרטיס ביקור והזמנה דיגיטלית לכנס מכירה בלאס-וגאס.